Dairi CIk Gu Wan

1:21 AM Edit This 0 Comments »

11 Februari 2010 ( khamis)- Tepat 7.45 pagi semua pelajar 5tv3,5tv4, 5kem1 & 5kem4 berkumpul di bilik Cafe d Reko untuk mendengar taklimat daripada Pn. Shehidah Sirajuddin untuk memastikan semua pelajar dapat hadir pada program Kem Permata Harapan. Alang-alang Menyeluk Pekasam, Biar Sampai Ke Pangkal Lengan. Reko Mara Reko Jaya.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



2feb 2010(selasa)- amali pertama bagi pelajar 5tv3 tahun 2010. Semua nampak teruja dan sangat gembira kerana ada sebahagiannya baru pertama kali memasak nasi ayam. Apa pun ;perancangan guru, bimbingan serta tunjuk ajar dan kesabaran daripada guru banyak menentukan kejayaan anak didik mereka.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bergambar kenangan dgn Kak Zan Jus Lambaian Kasih D Reco.
29 jan 2010 ( Jumaat )- Hari terakhir agaknya Pn. Sharizan Noor bt Shamsudin melangkah kaki ke Cafe d Reko. Begitu lah Perjalanan Hidup Manusia, Datang dan Pergi Silih Bergantii. Ku doakan moga Kak Zan berbahagia dengan kehidupan sebagai Mantan Guru di SMK Jalan Reko. Hah... ada lagi kenangan yang KaK Zan tidak boleh lupakan " Jus Lambaian Kasih D Reco " . Pasti kaw punye... nak resepi kene tengok dlm " My Kongsi Resepi "
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


a) Pelajar mengambil tempat duduk b) Taklimat oleh Pn. Sehidah bt Sirajuddin
28 Jan 2010(Khamis) - Taklimat Program Permata Harapan oleh Pn. Sehidah bt Sirajuddin (PKHEM), terima kasih kerana membantu membentuk jati diri pelajar, kertas kerja dan memastikan semua pelajar MPV dapat hadir untuk aktiviti tersebut, jua kepada Pengetua kerana memberi sokongan. Tiada yang lebih indah dlm kepuasan mendidik pelajar apabila yang direncanakan menjadi Kenyataan; Yang Pasti TAKDIR dan KETENTUANNYA hanya pada YANG MAHA ESA
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



26 Jan 2010 ( Selasa ) - aku pastikan semua pelajar katering 5tv3 dapat menyiapkan 90% folio perniagaan. Walau apa cara sekalipun, walau di mana jua... anak didikku sememangnya tabah dan cekal menyiapkan tugasan yang telah diberi. Memang menghiburkan telatah dan gelagat mereka. Dalam Marah ada Sayangnya...... Teruskan berusaha...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&















































































































































































0 comments: